2016-07-29

Partnerzy Franczyzowi Metrohouse

Jacek Stefański, Partner Metrohouse, Warszawa-Wilanów, Warszawa-Ursynów

"Metrohouse znam od kilku lat. Pracując w branży nieruchomości, nie da się jej nie znać. Około dwa lata temu dowiedziałem się, że istnieją tu także oddziały franczyzowe, co dla mnie było czymś interesującym i z uwagą przyglądałem się jak one funkcjonują. Po kilku latach pracy w nieruchomościach pomyślałem, że trzeba rozwinąć skrzydła. Chciałem otworzyć oddział pod własną marką. Jednak szybko policzyłem, że będzie bardzo ciężko przebić się w tej branży. Pomyślałem więc o franczyzie. Jeśli chodzi o markę Metrohouse to nie miałem żadnych wątpliwości, chciałem tylko poznać szczegóły współpracy i narzędzia, jakie firma oferuje. Szybko przekonałem się, że dzięki działalności w ramach sieci mam ogromne wsparcie co bardzo motywuje w działaniu i ułatwia prowadzenie firmy.
 

Po zapoznaniu się z systemem CRM oraz strategią funkcjonowania sieci Metrohouse, bez wątpienia wiedziałem, że to jest to! Wiem, że marka Metrohouse bardzo ułatwia współpracę z klientami, ponieważ ogólnie znane są wysokie standardy jej działania.
 

We współpracy z Mertohouse najbardziej cenię to, że firma ta zapewnia mi skuteczne funkcjonowanie na rynku nieruchomości. Posiadam dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych i najskuteczniejszych metod sprzedaży, intensywnego programu szkoleniowego, zaplecza marketingowego oraz usług finansowych.

Agata Szymańczak, Partner Franczyzowy, Pruszków

"Współpracę z Metrohouse rozpoczęłam jako doradca ds. nieruchomości. Przez 2,5 roku poznawałam firmę, jej misję, filozofię działania, a także standardy pracy, które zdecydowanie wyróżniają nas na rynku usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Moja decyzja o otwarciu własnego biura franczyzowego pod szyldem Metrohouse nie była przypadkowa. Był to świadomy wybór kolejnego etapu kariery zawodowej. Znana marka, sprawdzony model działania, innowacyjne rozwiązania wychodzące naprzeciw potrzebom klientów oraz nowoczesna platforma CRM to główne, ale z pewnością nie jedyne powody mojej decyzji. Niezwykle istotnym dla mnie osobiście jest fakt, że działając w sieci Metrohouse poznałam wielu serdecznych, kompetentnych i inspirujących ludzi. Z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć, że to była dobra decyzja."


Przemysław Czernicki, Partner Franczyzowy, Rzeszów

"W naszym przypadku to Metrohouse pierwsze skontaktowało się z nami oferując spotkanie w sprawie ewentualnej współpracy. Doszło do nich w Centrali w Warszawie. Przebieg rozmów i osobiste zaangażowanie Pani Aleksandry Wojdyły wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie. Postanowiłem zaangażować się w rozpoczęcie nowego projektu.
 

Mając doświadczenie w pracy agenta w lokalnej agencji nieruchomości mam porównanie z Metrohouse. Ogromną zaletą jest możliwość korzystania z autorskiego systemu CRM, który pomaga we wszystkich aspektach pracy agenta, menadżera oddziału czy właściciela franczyzy. System CRM skraca czas niezbędny do wykonania wielu czynności do minimum, wspomaga kontakty z klientami oraz obsługę ofert. Drugim przydatnym narzędziem są przygotowane druki umów, potwierdzeń prezentacji, uzgodnień transakcji itp. To coś, co każda lokalna agencja musi sama wypracować. Tutaj jest to gotowe i bardzo dobrze przygotowane.
 

Dużym plusem jest sklepik marketingowy – nie traci się czasu na przygotowanie materiałów marketingowych takich jak banery, ulotki itp. Kilka kliknięć i niedługo masz to u siebie w oddziale!
 

Sieć daje dużo więcej możliwości niż działanie w pojedynkę. Poza rozpoznawalnością, dobrym PR-em, sieć daje wsparcie w działaniu w wielu płaszczyznach działalności biura nieruchomości. Jesteśmy w stanie obsługiwać lokalnych klientów, którzy poszukują nieruchomości w innych rejonach Polski i na odwrót i takie transakcje się zdarzają! Poza tym dzięki sieci możemy czerpać z doświadczenia setek doskonałych agentów i dyrektorów oddziałów.

 

Najbardziej w Metrohouse cenię dbałość o wizerunek firmy – u nas klient jest najważniejszy. Nie bez znaczenia jest ciągłe bieżące wsparcie, doradztwo, opieka osób najbardziej doświadczonych. Jeśli szukasz przyjaznej atmosfery znajdziesz ją właśnie w Metrohouse. Nieważne gdzie dzwonisz, wiesz że osoba po drugiej stronie słuchawki z chęcią Ci pomoże."

Maciej Karłowski, Partner Metrohouse, Warszawa

"W 2008 roku Nasza firma otrzymała propozycję otwarcia 1-szego biura franczyzowego pod marką Metrohouse.  Będąc przedsiębiorcą poszukiwałem rozwiązania biznesowego w segmencie nieruchomości.    
 

Współpraca z Metrohouse to przede wszystkim sprawdzona marka oraz innowacyjność, ciągłe tworzenie przewagi konkurencyjnej w branży obrotu nieruchomościami.

System franczyzowy zapewnia optymalne prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii. Tak doskonale rozwinięty system na rynku nieruchomości jest czymś wyjątkowym. Właściwie pozwala na zdalne zarządzanie firmą. Dzięki sieci nasza firma ma możliwość korzystania ze sprawdzonego systemu, na którym pracuje kilkaset osób.
 

Od 8 lat wraz z marką Metrohouse z sukcesem spełniamy marzenia naszych klientów o nowym mieszkaniu. Obsłużyliśmy ponad 1400 stron transakcji na rynku warszawskim. Sprawdzone know how, dedykowany system CRM, szkolenia oraz wsparcie marketingowe to dodatkowe atuty, które sprawiają, iż nasza firma od lat efektywnie funkcjonuje na rynku nieruchomości.

 

Dzięki działalności w ramach sieci jako manager mam wsparcie w każdym segmencie działalności biznesowej - to zaoszczędza mój czas i ułatwia prowadzenie firmy."       

.

Marzena Mieczyńska, Partner Metrohouse, Gorzów Wielkopolski

"W roku 2008 podjęłam wyzwanie i rozpoczęłam pracę jako agent nieruchomości - w Metrohouse właśnie. Moja przygoda z agencją nie trwała zbyt długo, ponieważ po pół roku pracy wróciłam w moje rodzinne strony do Słubic. Następnie pracowałam w bankowości. Wszystkie te doświadczenia procentują dziś praktyczną wiedzą i umiejętnościami.

 

Losy agencji Metrohouse zawsze były mi bliskie, śledziłam rozwój firmy na bieżąco, stąd też wiedziałam, że powstają nowe oddziały, placówki franczyzowe. Mam też zaprzyjaźnionego dyrektora w jednej z placówek, który pomógł mi w podjęciu ostatecznej decyzji o współpracy z Metrohouse, doradzał, przeliczał, wyjaśniał... Stwierdziłam, że jeśli jemu udaje się z powodzeniem prowadzić działalność w mieście mniejszym niż Gorzów, to i tu musi się udać. Praca doradcy jest niezwykle ciekawa, każdy klient, to inna sprawa, mnóstwo możliwości, nauki, wyzwań.


Nasze biuro w Gorzowie działa od 1 sierpnia 2016 roku. Gdybym miała otworzyć zwyczajne prywatne nieruchomości, lokalne, kolejne, zapewne nie podjęłabym ryzyka. Metrohouse daje solidną markę, argumenty do sprzedaży, przyciąga klientów kupujących, mamy tu też wysokie standardy obsługi klienta, w Metrohouse budujemy relacje z klientem, a dopiero później jest transakcja. Materiały, sysytem CRM, wsparcie, bez tego wszystkiego trudno byłoby zacząć cokolwiek.


W Metrohouse najbardziej cenię ludzi, są niezwykle otwarci, pomocni, skorzy do współpracy. Sama marka Metrohouse, to powód do dumnej przynależności do sieci."

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

"Dziękujemy za bardzo dobrą uzyskaną cenę, sprawną organizację w tej dość trudnej międzynarodowej polsko-austriackiej kombinacji, za profesjonalność w tym znajomość angielskiego, szybkość w korespondencji, za znakomity język polski, co nie jest w obecnych czasach oczywistym, za kulturę osobistą jak bardzo ważną w wykonywanym przez Pana zawodzie i za po prostu ludzką życzliwość."

— Wolfgang H., Wiedeń